Oldalak

2013. október 23.

Újra itt! :)

Sziasztok!

Egy nyaralásnak induló hosszú szünet jött el a blog életében. A kettőnk sorsa szorosan összefonódik, azóta az én életemben is történt egy-két változás. A blogot érintő legfontosabb azonban, hogy meglehetősen leszűkült a szabadon felhasználható időkeretem. Sokáig gondolkoztam is a dolgon, mi legyen? Hogyan folytassam, ha nem tudok már rá annyi energiát fordítani? Mintákat felkutatni? (Nem szeretek ugyanis semmit csak úgy ímmel-ámmal csinálni.) 
Mindeközben annyi kedves levelet kaptam Tőletek! :)
Hova tűntem? Mikorra vagyok ismét várható?
Köszönöm Nektek! 
...és igen. Miattatok szorítom mindenképp bele a hétköznapjaimba további minták, ötletek felkutatását. Jó ugyanis közétek tartozni. Igaz, ez egy virtuális közösség, de bármiben volt szükségem segítségre, mindig csak jószándékkal, és tettre készséggel találkoztam. Jó volt egymás tanácsai mentén egyre ügyesebbé válni. :)
Nem ígérhetem, hogy a bejegyzések a régen megszokott sűrűséggel fognak megszületni, de igyekszem azért rendszeres időközönként posztolni. Lehet, hogy többet fogunk más témakörökben is kalandozni kicsit, ezt még nem tudom...a jövő zenéje. :)
Azért remélem kalandoztok ismét velem! :)

S akkor indításként jöjjön is egy egyszerűen csodaszép karkötő mintája, amelyet az eltűnésem alatt az egyik nagyon kedves bloggertársam küldött.

Tutorial:
Készítette:
Verka

(Itt a további bejegyzések gombra kattintva olvasható.)




4 megjegyzés:

  1. Szia, örülök, hogy visszatértél.
    Nekem is lenne pár mintám, amit szívesen ajánlanék a blogodba. timianya.blogspot.com
    Üdv:Timi

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Jó "újra látni" Titeket! :)

    VálaszTörlés